• Loadout
    ndsm-y-helling
  • Docklands
  • Docklands met NDSM Vrijhaven
    Koningsdag 2015 Fotograaf Jan Willem Groen (46)
  • Overview Load out, X-helling, de Smederij en Docklands
    20150426 KoningsdagNDSM lr-0686
  • TT Neveritaweg
  • NYL terrein
  • NYL terrein
  • Y-helling en NYL terrein
    20150426 KoningsdagNDSM lr-0628
  • Y-helling en NYL terrein
    20150426 KoningsdagNDSM lr-0685
  • Van NYL terrein naar de Y-helling
    20150426 KoningsdagNDSM lr-0879

Verhuur

Stichting NDSM-werf is verantwoordelijk voor de verhuur van het buitenterrein van de NDSM-werf. Wilt u een festival op de NDSM-werf organiseren of een film/fotoshoot houden? Neem dan eerst contact op met ons, voordat u een vergunningsaanvraag doet!

Buitenterrein

Wil je een evenement organiseren op de NDSM-werf of het terrein huren voor een film of fotoshoot? Mail dan naar Josan of Demian

Voor vragen over evenementen: Demian de Rooij: demian@stichtingndsm-werf.nl
Voor vragen over film- en fotoshoots: Iduna Loing: iduna@stichtingndsm-werf.nl

De NDSM-werf biedt verschillende (buiten)terreinen welke gebruikt kunnen worden tijdens een evenement:

Load out (15.000 m2)

De load out is het terrein, welke aangrenzend is aan het Faralda Kraan hotel en bevindt zich tussen de X-helling en Pllek in. Op de load out staat de ‘skatepool’. Deze kunt u betrekken in uw evenement. Tevens heeft u hier prachtig uitzicht over het IJ.

Y-helling (8.200 m2)

Vanaf deze helling werden vroeger de schepen te water gelaten. De helling is meer dan 20 meter breed en loopt schuin. Door deze helling is er weinig voor nodig om de juiste zichtlijnen te creëren voor uw podium. De grote Kraan is een focus- en middelpunt van de Y-Helling.

NLY-terrein (3.700 m2)

Het NLY-terrein is het terrein tussen de Y-helling en het Noorderlicht in.

Docklands (8.500 m2)

De Docklands is het terrein tussen de Lasloods en de Scheepsbouwloods in. Dit terrein is voorzien van stelconplaten en door de natuurlijke afrastering van de loodsen aan weerszijden makkelijk af te sluiten. Tevens is het mogelijk om een van de loodsen aan dit terrein te verbinden, doordat er voor beide loodsen ingangen zijn aangrenzend aan de Docklands.

Smederij Plein en terras (6.500m2)

Tussen de voormalige smederij en de timmerwerkplaats bevind zich een terrein welke heel goed kan dienen als entree voor je festival. Wel zitten hier ook de ingangen van de diverse bedrijven welke gevestigd zijn in de Smederij en de Timmerwerkplaats, welke bereikbaar moeten blijven. De ondergrond is van stelconplaten, maar heeft ook een stukje grasveld.

Binnenlocatie

Stichting NDSM-werf beschikt helaas niet over binnenlocaties. Wilt u toch een binnenlocatie huren? Neem dan contact op met Stichting Kinetisch Noord, de IJ-hallen of bekijk deze pagina op de NDSM.nl